Alles begint met melk
Het oerproduct waar we naar snakken
Vraag van de klant
Ho, wacht, hádden jullie niet al eens campagne gemaakt voor melk met die jongen en dat meisje in die supermarkt, met dat telefoonnummer op het eind? Zeker. En voor wie die spot graag ziet, is er goed nieuws want ze loopt straks gewoon verder.
Maar wat dat heerlijke liefdesverhaal niet doet, is ons product tonen. Of toch niet terwijl het gedronken wordt. En dat is volgens de retaildriehoek wel van fundamenteel belang natuurlijk. 'Of we daar nog even konden op werken'.
Inzicht
De claim blijft natuurlijk wel overeind: alles begint met melk. En dat is natuurlijk veel meer dan een mooi opstapje naar romantische storytelling: het is ook gewoon de waarheid in de keuken. Melk is het eerste wat we uit de koelkast pakken om ons favoriete dessert te maken. En het is ook waar we naar grijpen als ons lichaam à bout de souffle zit. Dan is melk het oerproduct waar we naar snakken. Dan kan niets wat melk wél kan.
Campagne
We tonen onszelf op ons lelijkst: helemaal bezweet na een veel te zware sportsessie, met koppijn na een nachtje doorzakken. Of to-taal uitgeput wanneer je baby je voor de zesde keer die nacht uit je slaap huilt. En we tonen wat we dan doen: de koelkast open, melk pakken en die in grote, gulzige slokken naar binnen gieten. Om te spoelen. Om te resetten. Omdat we een oerproduct nodig hebben om ons hierover te helpen.
Recupereren begint met melk. Uitkateren begint met melk. Opstaan begint met melk.
Alles begint met melk.
De campagne vliegt straks naar je toe op je televisie of je laptop of waar je ook naar je series kijkt. En uiteraard ook op kleinere schermen waar ze je goesting om verder te scrollen even vervangt door goesting om melk te drinken.
Resultaten
(too soon to tell)